Ehdot

1. Verkkokauppa

www.bunnybunny.fi on Shinnihome Oy:n (Y-tunnus: 3196154-1 ) ylläpitämä, myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomessa. Kaikkien tuotteiden hinnat ja toimituskulut sisältävät ALV:n. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2. Tilaus

Tuotteet voi tilata verkkokaupan kautta lisäämällä ne ostoskoriin ja suorittamalla kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilausprosessin aikana pyydettyjä yhteystietoja käytetään vain toimitustarkoituksiin tai tilaukseen liittyvien ongelmien ratkaisemiseen. Tekemällä tilauksen hyväksyt ostohetkellä voimassa olevat ehdot.

3. Maksu

Maksutapahtumat käsitellään Shopify Paymentsin kautta. Tämä turvallinen maksujärjestelmä käsittelee kaikki tapahtumat ja tukee erilaisia ​​maksutapoja. Shopify Payments varmistaa, että maksutietosi pidetään turvassa ja ovat kaikkien asiaankuuluvien taloussäädösten mukaisia. Saat maksuvahvistuksen sähköpostiisi, kun maksu on suoritettu onnistuneesti.

4. Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun tilauksesi ja maksu on käsitelty onnistuneesti, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Toinen vahvistus lähetetään, kun tuotteet on lähetetty.

5. Nouto myymälästä

Tarjoamme verkkokaupan kautta tehdyille tilauksille noutomahdollisuuden myymälästä. Jos valitset toimitustavaksi "Nouto myymälästä", saat ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi. Varaa meille riittävästi aikaa käsitellä ja valmistella tilauksesi noutoa varten.

Noutopaikka : Rauhankatu 27, 06100 Porvoo

Noutoaika : Tilaukset ovat noudettavissa myymälämme normaaleina aukioloaikoina. Saat sähköpostiisi tai puhelimitse ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi.

Edellytys : Näytä tilausvahvistussähköpostisi noutaessasi tilaustasi.

Noutoaika : Jos tilaustasi ei noudeta 24 tunnin sisällä sen valmistumisesta, pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus.

Muista tarkistaa sähköpostistasi noutoa koskevat päivitykset ja anna meille aikaa valmistella tilauksesi ennen kuin tulet noutamaan sen.

6. Toimitustavat ja -kustannukset

Toimitamme tällä hetkellä vain Postin kautta. Toimituskulut perustuvat tilauksen kokonaissummaan:

Alle 20 € tilauksista peritään 14,9 € toimitusmaksu.

20-68€ tilauksissa toimitusmaksu on 9,9€.

Yli 68 € tilauksille toimitus on ilmainen Suomen sisällä.

Voit tarkastella toimituskuluja ennen tilauksen viimeistelyä. Varmistamme, että kaikki tuotteet on pakattu turvallisesti toimitusta varten.

7. Toimitusaika

Suomen sisäisten tilausten tyypillinen toimitusaika on 1-3 arkipäivää tilauspäivästä. Emme ole vastuussa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä tai viivästyksistä johtuvista välillisistä vahingoista. Mahdollisista toimitusaikojen muutoksista tiedotetaan tällä sivulla yläreunassa.

8. Vaihto- ja palautuskäytäntö

Sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti, ei elintarvikkeita. Tarjoamme kuitenkin kaikille tuotteille 14 päivän palautusoikeuden. Palautukset hyväksytään vain avaamattomille tuotteille niiden alkuperäisessä pakkauksessa (katso valitukset osasta 10). Asiakas vastaa virheettömän tuotteen palautuksen toimituskuluista. Palautettujen tuotteiden saatuamme hyvitämme tilauksen summan vähennettynä alkuperäisillä toimituskuluilla. Täyshintaisten tuotteiden osalta pyrimme varmistamaan, että parasta ennen -päivämäärä on vähintään viikon päässä, kun tuote saapuu sinulle. Alennettujen tuotteiden parasta ennen -päivämäärä voi olla lähempänä tai ohitettu saapumisen yhteydessä. Tuotteet, jotka ovat lähellä tai yli "parasta ennen" -päivämäärän, myydään aina alennuksella, ja tämä mainitaan tuotekuvauksessa.

Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita katsauskauden jälkeen, ota meihin yhteyttä suoraan info @bunnybunny.fi . Hyvitykset maksetaan tilauksessa käytetylle maksutavalle (verkkopankin kautta maksettaessa hyvitys hyvitetään takaisin tilillesi).

9. Tilauksen noutamatta jättäminen

Tilauksen noutamatta jättäminen ei lasketa peruutukseksi, eikä tilauksen summaa palauteta. Mikäli asiakas ei nouta pakettiaan postista ja se palautetaan lähettäjälle, asiakkaan tulee maksaa lähetys uudelleen, mikäli hän haluaa vastaanottaa tuotteet. Asiakkaalta veloitetaan myös lähettäjälle noutamatta jääneestä paketista aiheutuneet kulut.

10. Ongelmat

Jos tuote katoaa, vahingoittuu toimituksen aikana tai ei vastaa tilaustasi, ilmoita ongelmasta 14 päivän kuluessa asianomaisille osapuolille, jotka on lueteltu vaihto- ja palautuskäytännössämme. Mikäli paketti vaurioituu kuljetuksen aikana, on reklamaatio tehtävä välittömästi postiin ja siitä tulee ilmoittaa meille osoitteeseen info @bunnybunny.fi .